06/03/2018 16:02 h.

Campanya informativa de bones pràctiques comercials al barri de Collblanc de l'Hospitalet

L’objectiu és informar els comerciants dels aspectes essencials de bones pràctiques, com ara exposar al públic la normativa de preus, els fulls de reclamacions i els cartells informatius. Aquesta activitat és fruit de la col•laboració entre l’Ajuntament i la Diputació de Barcelona en els àmbits de l’atenció a les persones consumidores i del suport i assessorament al comerç.

L’Ajuntament de L’Hospitalet, mitjançant la Regidoria de Comerç i Drets dels Consumidors, posa en marxa una campanya informativa de bones pràctiques comercials al barri de Collblanc, que es durà a terme fins al 13 de març.

L’objectiu de la campanya és millorar la informació entre els comerços de la ciutat sobre els drets de les persones consumidores. Per això, s’assessorarà els comerciants sobre els aspectes més destacats en l’atenció al consumidor: normativa de preus, fulls de reclamacions i cartells d’informació que han de tenir les botigues, entre altres qüestions.

El personal que visitarà els comerços i establiments ha estat designat per la Diputació de Barcelona i farà avaluació en cada cas, mitjançant una enquesta, del grau de compliment de la normativa. Els responsables dels establiments en rebran els resultats, així com un assessorament en tot allò que calgui millorar i solucions als dubtes que puguin aflorar.

Aquesta actuació informativa ja s’ha realitzat en edicions passades en altres barris de la ciutat i la voluntat és fer-la arribar a totes les zones comercials de  L’Hospitalet.