15/11/2023 10:08 h.

Dosrius reprèn el seu projecte d’arranjament i millora de camins

L’Ajuntament de Dosrius donarà continuïtat al projecte d’arranjament i millora dels camins municipals al llarg d’aquest any. L’objectiu del mateix, engegat al llarg dels darrers anys, és dur a terme un manteniment continuat d’aquestes vies, tot resolent desperfectes existents, millorar la seguretat i garantir-ne la circulació dels equips d’emergència en cas d’incendi.

Així, durant aquests mesos de novembre i desembre, el consistori executarà aquests treballs que finalitzaran abans de final d’any. L’actuació s’emmarca dins del Pla de prevenció municipal d’incendis forestals (PPI) de la Diputació de Barcelona 2020-2025.

En total, són 45 les pistes forestals les que formen part del Pla de prevenció d’Incendis Municipal, que asseguren l’existència de la infraestructura necessària per facilitar l’actuació dels equips d’emergència i extinció en cas d’incendi.

Enguany s’actuarà sobre una superfície total de 18,80 quilòmetres i els treballs consistiran en el repàs del ferm i en la neteja de vores, inclòs el desbrossament i poda vertical.