22/11/2023 12:17 h.

Entra en servei una nova rotonda a Sant Vicenç dels Horts

La Diputació de Barcelona posa en servei una nova rotonda que millorarà la seguretat i la fluïdesa del trànsit del tram en què es troba

Es tracta de la rotonda que es troba entre les carreteres BV-2002, BV-2005 i el ramal de connexió a l’autovia A-2. La infraestructura, que es duu a terme en diferents fases, millora la capacitat, la seguretat i la fluïdesa del trànsit que hi circula.

Els canvis més rellevants de la millora de la primera fase són, d’una banda, el carril directe des del ramal de l’A-2 en direcció a Sant Vicenç dels Horts; i un segon carril d’entrada a la rotonda pels vehicles que venen des de Torrelles de Llobregat per la carretera BV-200, d’altra banda.

L'obra, que ha posat en servei la Diputació de Barcelona, inicia la següent fase de les obres aquesta setmana mateix. El període de finalització està previst per proper mes de juny.

D’altra bada, al llarg d’aquests mesos s'acabarà el futur pas inferior de vianants que comunicarà el nucli de Sant Vicenç dels Horts amb el Parc fluvial i s’executarà la passera de vianants sobre la riera de Torrelles.