14/12/2023 12:09 h.

Montcada i Reixac organitza una Jornada d’Eficiència Energètica

La trobada està emmarcada dins del Programa de Suport a la Indústria i als Polígons d’Activitat Econòmica, que finança la Diputació de Barcelona

Montcada Avança ha organitzat la Jornada d’Eficiència Energètica a la Casa de la Vila, en què han participat una vintena d’empreses.

Aquesta jornada de treball, que s’emmarca dins del Programa de Suport a la Indústria i als Polígons d’Activitat Econòmica, el qual finança la Diputació de Barcelona, s’organitza amb l’objectiu de resoldre dubtes i qüestions relacionades amb l’eficiència energètica a la indústria.

Mitjançant Anthesis Lavola, consultora especialitzada en sostenibilitat, es van oferir tres ponències als participants sobre solucions energètiques per l’estalvi d’energia, la facturació energètica i ajudes i finançament.

En definitiva, la jornada va servir com a punt de trobada i d’intercanvi entre empreses del municipi amb els mateixos interessos.

L’Ajuntament de Montcada també ofereix la possibilitat de comptar amb l’assessorament d’una persona experta en l’àmbit energètic a totes aquelles empreses que tinguin interès, en la línia de continuar realitzant accions de sensibilització i suport en matèria d'eficiència energètica.