28/11/2016 13:16 h.

Rubí i Tetuan col·laboraran en estalvi energètic i atur juvenil

Ajuntament de Rubí

En el marc de la iniciativa per a la cooperació impulsada pel Centri Marocain de Recherche et de Développement (CMRD) i la Diputació de Barcelona entre els municipis de la província de Barcelona i el nord de el Marroc.

Els Municipis de Rubí (Barcelona) i Tetuan (el Marroc) han enfortit les seves relacions de col·laboració mitjançant un acord pel qual el municipi vallesà ajudarà a l'estalvi energètic i a combatre l'atur juvenil de la localitat africana.

El pacte contempla assistència tècnica en matèria d'estalvi energètic i accions d'orientació i formació perquè els joves de Tetuan puguin trobar una sortida professional relacionada també amb l'energia, segons fonts de l'Ajuntament.

La setmana passada una representació de l'administració vallesana va viatjar a la ciutat marroquina, donant continuïtat a l'assistència tècnica iniciada pel projecte local Rubí Brilla dins de la Plataforma Local Med, una iniciativa impulsada pel Centri Marocain de Recherche et de Développement (CMRD) i la Diputació de Barcelona, que estableix línies de cooperació entre els municipis de la província de Barcelona i el nord del Marroc.