08/11/2023 11:49 h.

Sant Just Desvern organitza un ‘Speed Dating’ entre empreses i persones a l’atur

La Diputació de Barcelona organitza la iniciativa conjuntament amb el Servei de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Sant Just Desvern

El concepte de l’Speed Dating es relaciona amb les cites romàntiques i s’entén separant els dos mots que el conformen: speed, velocitat en anglès; i dating, anar de cita. Consisteix a tenir cites ràpides, de menys de 10 minuts, amb diferents persones en una mateixa nit com a punt inicial d’intercanvi d’idees i trets de la personalitat.

No obstant, Sant Just Desvern ha donat una volta al concepte i l’ha portat a l’àmbit laboral.

Així doncs, l’Ajuntament del municipi, conjuntament amb la Diputació de Barcelona, organitza una trobada a l’estil Speed Dating, però destinada a empreses i persones que es troben en situació d’atur.

L’objectiu de la jornada és, principalment, fomentar l’ocupació al municipi entre empreses i comerços per tal de poder posar en contacte el talent local amb ofertes de treball, tant presents com futures. Els participants es podran donar a conèixer i podran obtenir els contactes dels usuaris de la plataforma de feina Xaloc.

Per a les persones en recerca de feina és una oportunitat per poder entregar el seu CV en mà i donar-se a conèixer a les empreses de Sant Just i les seves rodalies.

D'aquesta manera, els destinataris de la iniciativa són, tant les empreses i/o comerços que busquen personal; com les persones demandants d’ocupació, en situació d’atur o millora d’ocupació, que estiguin inscrites com a demandants als Serveis locals d’ocupació dels ens adherits a la Xarxa de serveis locals d’ocupació (Xarxa XALOC) o a la Xarxa d’oficines tècniques laborals (Xarxa OTL) de la Diputació de Barcelona, que vulguin trobar feina prioritàriament a Sant Just Desvern.

La jornada tindrà lloc el dijous 16 de novembre, de 10 a 12 hores, a l’hotel HLG CityPark de Sant Just Desvern i cal inscriure’s-hi (com a empresa o bé com a comerç i com a usuari) prèviament.