12/02/2019 11:00 h.

Una vintena de joves participa en cursos del Programa de formació i inserció de l'Hospitalet de Llobregat

Enguany l’Ajuntament finança directament els cursos d’hostaleria per a joves sense graduat de l’eso, amb pràctiques en empreses, amb una aportació de la Diputació de Barcelona.

Un grup de vint-i-quatre joves de la ciutat participa en els cursos del Programa de formació i inserció (PFI) en les especialitats d’auxiliar d’hoteleria: cuina i càtering; i d’auxiliar d’hoteleria: cuina i serveis de restauració, que es duen a terme al Centre de Formació d’Hostaleria de l’Ajuntament de L’Hospitalet.

Aquestes accions formatives tenen una durada de mil hores i compten amb la col•laboració d’empreses de la ciutat i de l’entorn, on els alumnes faran les pràctiques.

En aquest programa hi participen joves de 16 a 21 anys que han finalitzat l’ESO sense obtenir el títol de graduat. Els cursos es plantegen com una acció formativa i professional que permeti als participants el seu desenvolupament personal, alhora que adquireixen competències que els faciliten la inserció social i laboral i la continuïtat formativa en els ensenyaments de formació professional.

Els cursos, que s’imparteixen al Centre de Formació d’Hostaleria, són un compromís de l’Ajuntament per oferir oportunitats formatives i laborals als joves de la ciutat. Enguany l’Ajuntament finança directament els cursos amb una aportació de la Diputació de Barcelona.