11/01/2024 13:46 h.

Vilanova i la Geltrú repara filtracions d’aigua al CEM Isaac Gálvez

Les obres compten amb el suport econòmic total de la Diputació de Barcelona

El Centre Esportiu Municipal (CEM) Isaac Gálvez de Vilanova i la Geltrú ha començat les obres de reparació de la façana i la teulada aquesta setmana, degut als problemes de filtracions d’aigua que pateix el pavelló des de 2012.

L'actuació es concentra en la millora de la coberta del pavelló i la substitució del tancament translúcid de la façana. L'objectiu és garantir l'estanquitat d'aquests dos punts, ja que, quan plou, hi ha filtracions d'aigua que afecten la pràctica esportiva.

El regidor d'Esports del municipi, Miguel Ángel Iglesias, s’ha mostrat satisfet per poder dur a terme aquesta obra, la qual “evitarà problemes” com han estat les “petites actuacions de reparació que hem anat fent sempre” i “molta reparació del parquet malmès”; ha recordat. A més, el regidor ha remarcat la millora dels materials utilitzats en l’obra i amb els quals es “guanya en condicions acústiques i tèrmiques”.

La coberta de l'edifici té una superfície 2.750 m² i cobreix la pista esportiva i part de les graderies. L'actuació consisteix en la substitució de la xapa exterior per un panell aïllant d'altes prestacions. No obstant, es mantindran la xapa perforada interior i l'aïllament actual. Pel que fa a la façana, la reparació substituirà la fusteria existent per una fusteria fixa translúcida.

La reparació té una durada prevista de dos mesos i es du a terme entre les 8h i les 17h, cosa que permet mantenir l'activitat esportiva.

Les obres compten amb el suport econòmic de la Diputació de Barcelona, finançant la totalitat de l'actuació amb un cost de 250.000€, dins de la línia de Millora de l'eficiència energètica d'equipaments esportius de les subvencions a Projectes sostenibles.