Setmana de la Solidaritat a Torrelles de Llobregat

25/04/2022 - 01/05/2022

Del 25 d’abril a l’1 de maig se celebra a Torrelles de Llobregat la 2a edició de la Setmana de la Solidaritat, organitzada per la regidoria de Cooperació i Solidaritat de l’ajuntament, i que rep el suport de la Diputació de Barcelona. Inclou activitats de solidaritat amb Ucraïna.

La Setmana de la Solidaritat i la Cooperació de Torrelles compta amb la programació de diferents activitats obertes a tota la ciutadania, per promoure una ciutadania conscient i compromesa en la defensa i promoció dels drets humans, la lluita contra la desigualtat de gènere, la sostenibilitat econòmica, social i ambiental dels models de producció i consum. També és el moment per a fer el retorn a la ciutadania de les activitats que Torrelles duu a terme en el marc del seu agermanament amb Tujereng (Gàmbia), i alhora millorar les relacions entre la ciutadania dels dos municipis i consolidar el compromís polític d'ambdós pobles. Enguany, a més, i a causa de la situació actual a Ucraïna, s’han organitzat activitats diverses de solidaritat amb el poble ucraïnès.

La Setmana de la Solidaritat i la Cooperació és una bona eina per mantenir viva la flama de l'agermanament i per implicar a la ciutadania en temes de Solidaritat i Cooperació Internacional.

[+] Setmana de la Solidaritat i la Cooperació de Torrelles