Taller sobre Joventut i Món local en el marc de la Setmana Europea de les Regions i Ciutats

11/10/2022 11:30

Virtual

La Diputació de Barcelona us convida al taller virtual "Empowering young people from the proximity of local governments" que tindrà lloc el 11 d'octubre a les 11h30 (CEST) en el marc de la 20a edició de la Setmana Europea de les Regions i les Ciutats i en el qual hi participaran la Diputació de Barcelona, la Província de Lucca, la Regió de Hannover, la Província d'Alba i el Departament de l'Aude.

L'esdeveniment es podrà seguir en anglès, alemany i castellà.

L'acte comptarà amb la participació com a ponent de Javier Silva Pérez, diputat delegat de Joventut i Alcalde de Polinyà.

Per assistir a l'esdeveniment haureu de registrar-vos al web oficial i inscriure-us al taller, preferiblement abans del 30 de setembre.

Les places són limitades així que us recomanem registrar-vos-hi el més aviat possible.

Setmana Europea de les Regions i de les Ciutats

La Setmana Europea de les Regions i les Ciutats és l’esdeveniment europeu per excel·lència dedicat a tots aquells temes d’interès local i regional. Organitzada conjuntament pel Comitè Europeu de les Regions i la Comissió Europea, la EWRC busca donar veu als municipis i regions de la UE i servir de plataforma per promoure bones pràctiques i el networking, així com per donar a conèixer la realitat dels poders locals i regionals a nivell europeu. La Diputació de Barcelona ha participat en totes i cadascuna de les 20 edicions de l’esdeveniment.

Esperem veure-us al nostre taller i us convidem a compartir aquesta invitació amb tots els vostres contactes!