Educació - 14/06/2016 15:15 h. - Enric Monné Camps

Acaba el projecte "Lletra a lletra fem municipi", dedicat aquest curs a Ramon Llull

Ha finalitzat el projecte "Lletra a lletra fem municipi", dedicat aquest curs al tema "Ramon Llull, llegats del passat" i en el qual han participat els municipis d'Abrera, Argentona, Cabrils i Piera.

Foto: Educació / Diputació de Barcelona

Més de 200 persones, entre alumnes, tècnics municipals, bibliotecaris, professorat i electes, acompanyats del diputat d'Educació, Rafael Homet, van trobar-se a l'Espai Francesca Bonnemaison per acomiadar aquest projecte que ha permès que alumnes de primària, d'ESO, de PFI, d'escoles d'adults i del Servei Local de Català fessin un recorregut per la vida i obra de Ramon Llull, tot treballant les competències lingüístiques.

El projecte "Lletra a lletra fem municipi" forma part del Programa d'acompanyament a l'escolaritat i millora de l'èxit educatiu d'Educació de la Diputació de Barcelona.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.