07/06/2022 12:47 h. - EDGAR MATA ROCA

Acte de commemoració del bicentenari de les diputacions catalanes amb la participació dels presidents de les quatre diputacions

• L’acte tindrà lloc dimecres 8 de juny a les 18h al Paranimf de l’Escola Industrial de Barcelona

Les presidentes i els presidents de les diputacions de Barcelona, Núria Marín, Tarragona, Noemí Llauradó, Girona, Miquel Noguer, i Lleida, Joan Talarn, commemoraran el bicentenari de les diputacions catalanes en un acte que se celebrarà demà dimecres 8 de juny, a les 18h, al Paranimf de l’Escola Industrial de Barcelona (Carrer Urgell, 187). A l’acte hi participarà també la consellera de la Presidència de la Generalitat de Catalunya, Laura Vilagrà.

Durant l’acte, els quatre presidents de les diputacions signaran el manifest ‘Les diputacions catalanes, al servei dels municipis i dels seus ciutadans i ciutadanes’ on es recorda que, des de les eleccions municipals de 1979, aquestes administracions públiques han desenvolupat i consolidat un model de govern local intermedi al servei dels municipis.

L’acte comptarà, entre d’altres, amb l’assistència d’expresidents de les diputacions, diputats, presidents de consells comarcals i alcaldes.

Els professionals dels mitjans de comunicació que estiguin interessats en cobrir l’acte s’han d’acreditar a premsa@diba.cat, indicant nom i cognoms, mitjà, telèfon i correu de contacte, abans de dimecres 8 de juny a les 12h.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.