21/07/2016 13:58 h. - Ramon Viladomat

Actualitzada la cartografia urbana de Vilassar de Mar

L'Ajuntament de Vilassar de Mar ha rebut la nova cartografia digital urbana escala 1.1000 realitzada per la Diputació de Barcelona. Aquesta cartografia és una eina essencial per al desenvolupament de les competències municipals bàsiques i s'utilitza com a base de les cartografies temàtiques com ara el planejament urbanístic, la cartografia de cadastre, les xarxes de serveis i els equipaments.

Imatge: Diputació de Barcelona

Del conjunt del municipi de Vilassar de Mar s'han cartografiat 400 hectàrees de sòl urbà i urbanitzable, així com les hectàrees de sòl no urbanitzable necessàries per a la planificació urbanística.

La cartografia està realitzada a partir de les fotografies aèries que utilitzen tècniques fotogramètriques i el treball de camp. El document realitzat, que es lliura en els formats Microstation, Autocad i PDF amb nivells i sistema de referència ETRS89, està estructurat en sis fitxers que inclouen l'altimetria, planimetria, toponímia, model digital d'elevacions, vialer i model digital del terreny, d'acord amb el plec d'especificacions tècniques v 2.2 aprovat per la Comissió de Coordinació Cartogràfica de Catalunya.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedemos las imágenes (vídeo y fotografías) a los medios de comunicación que quieran hacer uso de ellas, siempre y cuando se cite la fuente y exclusivamente para contextualizar esta noticia.