15/06/2016 15:00 h. - Enric Monné Camps

Amb l'estiu, tornen les lectures en remull

Com cada estiu, una trentena de biblioteques i bibliobusos de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona apropen els seus serveis a les platges i piscines de la demarcació. En total, es posen a disposició dels ciutadans dues biblioplatges, 24 bibliopiscines i vuit altres espais habilitats per a la lectura a l'aire lliure (mercats, jardins, parcs i patis). Crear nous lectors i associar la lectura amb el temps de lleure són els principals objectius d'aquests serveis d'estiu.

Foto: XBM

Les biblioplatges i bibliopiscines posen a disposició dels banyistes materials per a diverses edats i interessos: novel·la curta, còmics, contes, revistes i diaris, un tipus de document que permet la lectura ràpida. També s'ofereixen activitats com ara tallers, xerrades i narracions de contes i, en alguns casos, també accés al servei Wi-Fi. Per utilitzar tota aquesta oferta, l'usuari només ha de presentar algun document que l'identifiqui.

Els dies i horaris de les bibliopiscines i biblioplatges varien segons el municipi, la majoria comencen entre mitjans de juny i principis de juliol. Pel que fa a les biblioplatges, les dates són les següents: Arenys de Mar (15 de juliol-31 d'agost) i Castelldefels (4 de juliol-31 d'agost). Consulteu-ne el detall en aquest enllaç.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.