29/11/2023 13:40 h. - Mar Loire

Atenció als mitjans de comunicació posterior a la Comissió Consultiva del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac

Aquest dijous, 30 de novembre, la Comissió Consultiva del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac es reuneix en sessió extraordinària. En finalitzar la reunió, a les 18.30 h, a l’Ajuntament de Matadepera, el diputat d’Espais Naturals i Infraestructura Verda, Xesco Gomar, i l’alcalde de Matadepera, Guillem Montagut, atendran els mitjans de comunicació.

La Comissió Consultiva del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac està presidida pel diputat Xesco Gomar. Aquest òrgan de gestió compta amb la participació de 16 representants de les entitats dels diferents sectors, tres del Consell Coordinador i dos de la Diputació de Barcelona.

ATENCIÓ ALS MITJANS

Dia: dijous 30 de novembre

Hora: 18.30 h

Lloc: Ajuntament de Matadepera (plaça de l’Ajuntament, 1)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.