13/06/2016 11:56 h. - Edgar Mata

Auditoria de protecció de dades per a Sentmenat

La Diputació ha lliurat una auditoria de protecció de dades a l'Ajuntament de Sentmenat. Aquests estudis són de caràcter biennal i obligatori, i serveixen per avaluar les mesures de seguretat en el tractament de les dades personals als municipis.

Les auditories valoren diversos aspectes de protecció i seguretat de les dades de caràcter personal, com ara els requisits formals, el compliment dels principis de qualitat de les dades, l'atenció dels drets dels afectats pel tractament de dades i aspectes relatius a la seguretat de la informació. Els informes ofereixen recomanacions i mesures correctores adequades per esmenar les possibles deficiències en els tractaments.

La Diputació assessora els municipis en l'adequació a la normativa de protecció de dades de caràcter personal mitjançant recomanacions, propostes i models raonats i, en el marc del Catàleg de Serveis, dóna suport a la realització de les auditories.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.