06/05/2024 11:30 h. - Albert Garcia

Cloenda del Cicle de passejades per a la gent gran

El Cicle de passejades per a la gent gran és un projecte promogut per la Diputació de Barcelona gràcies a la complicitat de més de 80 ajuntaments de la província, que organitzen els grups participants. El projecte va néixer l’any 2001 amb la voluntat de promoure l’intercanvi entre diferents municipis oferint la possibilitat a les persones grans de conèixer diferents entorns geogràfics i de viure la natura d’una manera adaptada a les seves possibilitats, amb uns recorreguts suaus i assequibles per pistes forestals o camins de muntanya i distàncies d’entre 8 i 10 quilòmetres.

El 14 de novembre de 2023 es va posar en marxa l’edició 2023-24 del Cicle de passejades per a la gent gran en el qual han participat 85 municipis de la província. Els dies 7, 8 i 9 de maig a Les Franqueses del Vallès farem la festa de cloenda.

Cloenda del Cicle de passejades per a la gent gran

Dia: dimecres 8 de maig

Hora: de 13 a 14 hores
Lloc: Masia Can Pineda-Centre de Recursos Agraris. Carrer Camí Antic de Vic, 10; Corró d’Avall (Les Franqueses del Vallès)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedemos las imágenes (vídeo y fotografías) a los medios de comunicación que quieran hacer uso de ellas, siempre y cuando se cite la fuente y exclusivamente para contextualizar esta noticia.