31/01/2024 11:24 h. - Beatriu Sanchís

Convocatòria de Premsa

La Diputació de Barcelona i la Gasol Foundation presenten el projecte Presafalín a les escoles bressol i espais familiars municipals

El proper divendres, 2 de febrer, a les 10h, a l’Escola Bressol Municipal la Mercè de Sant Boi de Llobregat tindrà lloc l’acte de presentació del projecte Presafalín (Salut, família i Primera infància) en el marc de col·laboració entre la Diputació de Barcelona i la Gasol Foundation adreçat a les escoles bressol municipals i espais familiars.

L’objectiu és reduir l’obesitat infantil a través de la promoció d’hàbits com l’activitat física i l’esport, una alimentació saludable,  les hores de son i el benestar emocional dels infants i les seves famílies en el marc educatiu. Enguany és la primera vegada que es desenvolupa el projecte a les escoles bressol municipals i els espais familiars per a infants de 0 a 3 anys.

La trobada estarà encapçalada per la presidenta de la Diputació de Barcelona i alcaldessa de Sant Boi de Llobregat, Lluïsa Moret, que estarà acompanyada per la diputada adjunta d’Educació de la corporació, Glòria Colom, i del director global d’investigació i programes de la Gasol Foundation, el Dr. Santi F. Gómez.

Els professionals dels mitjans de comunicació interessats a cobrir aquest acte hauran d’acreditar-se abans de dijous 1 de febrer a les 17h. S'haurà d'enviar un correu electrònic a sanchismm@diba.cat / premsa@diba.cat , indicant nom i cognoms, mitjà de comunicació, correu electrònic i telèfon de contacte.

Presentació del Projecte Presafalín (Salut, família i Primera infància)

Dia:       2 de febrer

Hora:    10h

Lloc:      l’Escola Bressol Municipal la Mercè de Sant Boi de Llobregat. Av. Can Carreras, 16-18. St. Boi.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.