06/02/2024 09:20 h. - Dulce Valero

El diputat d’Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació de Barcelona visita Santa Perpètua de Mogoda

El Diputat d’Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació de Barcelona, Marc Serra, visitarà aquest dijous, 8 de febrer, Santa Perpètua de Mogoda, per conèixer de la ma de l’alcaldessa, Isabel Garcia, els projectes municipals en aquest àmbit que lidera el consistori perpetuenc.

Durant la trobada, prevista a les 10:00 h., el govern local explicarà projectes municipals emblemàtics com la instal·lació, amb el suport econòmic de la Diputació de Barcelona, d'una planta fotovoltaica a la coberta de la Nau de Serveis Municipals de La Creueta; la xarxa de càrrega de vehicles elèctrics; les noves pèrgoles fotovoltaiques instal·lades al municipi o la creació de noves comunitats energètiques amb la col·laboració de veïnat i entitats. Per la seva banda, el diputat explicarà els recursos que la corporació posa a disposició dels consistoris en aquesta matèria.

Tant Serra com Garcia tenen prevista posteriorment una visita a les empreses del municipi Vega Chargers i Terrepower.

Atenció als mitjans

Dia: Dijous 8 de febrer de 2024

Hora: 11:45 hores

Lloc: Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda (Plaça de la Vila, 5)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.