03/10/2023 14:00 h. - Mar Loire

El diputat d’Espais Naturals i Infraestructura Verda, Xesco Gomar, es reuneix aquest dimecres, 4 d’octubre, amb els alcaldes de Bigues i Riells del Fai i de Sant Feliu de Codines i amb l'alcaldessa de Sant Quirze Safaja

El diputat d’Espais Naturals i Infraestructura Verda de la Diputació de Barcelona, Xesco Gomar, es reunirà aquest dimecres, 4 d’octubre, amb l’alcalde de Bigues i Riells del Fai, Joan Galiano; l’alcalde de Sant Feliu de Codines, Pol Cabutí; i l’alcaldessa de Sant Quirze Safaja, Sonsoles Letang, a l’Ajuntament de Bigues i Riells del Fai. La trobada forma part de les reunions que manté la Diputació de Barcelona amb els tres ajuntaments per compartir informacions i accions entorn a Sant Miquel del Fai, a l’Espai Natural dels Cingles de Bertí, gestionat per la Diputació de Barcelona.

En finalitzar la sessió de treball, el diputat Xesco Gomar, els alcaldes Joan Galiano i Pol Cabutí i l’alcaldessa Sonsoles Letang atendran els mitjans de comunicació.

Atenció als mitjans de comunicació

Tema: Reunió del diputat Xesco Gomar amb els alcaldes de Bigues i Riells del Fai i de Sant Feliu de Codines i amb l'alcaldessa de Sant Quirze Safaja

Dia: dimecres 4 d’octubre

Hora: 12 h

Lloc: Ajuntament de Bigues i Riells del Fai (av. Prat de la Riba, 167)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.