27/09/2022 15:00 h. - Servei de Premsa

El diputat Jesús Naharro assisteix a la presentació del Pla Local de Salut de Vilassar de Mar 2022 - 2026

Aquest dimecres 28 de setembre, a les 18 h., tindrà lloc la presentació pública del Pla Local de Salut de Vilassar de Mar, a la Biblioteca Municipal. L’acte comptarà amb la intervenció de Jesús Naharro, diputat de Salut pública i Consum de la Diputació de Barcelona, i Núria Arasa, regidora d’Habitatge, Promoció de la salut, Serveis socials, Família i Gent Gran de l’Ajuntament de Vilassar de Mar.

L'elaboració de Plans locals de Salut és una de les línies de suport als municipis de la Diputació de Barcelona en matèria de Salut Pública, en benefici de la qualitat de vida de les persones, a través de l'Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social. Podeu consultar en aquest enllaç els prop de 80 documents elaborats fins a l'actualitat.

El Pla Local de Salut de Vilassar de Mar ofereix eines per a la incorporació de criteris de salut en les polítiques públiques del municipi per tal de donar resposta a les necessitats de salut de les persones i disminuir les desigualtats, amb la prevenció, la promoció i la protecció de salut com a denominador comú de totes les polítiques locals.

Presentació del Pla Local de Salut de Vilassar de Mar 2022 – 2026

Dia: 28 de setembre de 2022
Hora: 18 h.
Lloc: Biblioteca Municipal Ernest Lluch (C/ Santa Eulàlia, 66)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.