16/06/2016 12:45 h. - Enric Monné Camps

El món local davant la segregació educativa i la desigualtat als municipis

La Fundació Ernest Lluch dedica la Jornada sobre Municipis 2016 a abordar la segregació educativa i la desigualtat als municipis. Aquest espai de debat i reflexió, que tindrà lloc dilluns 20 de juny, a partir de les 9h, a l'Ateneu Barcelonès, compta amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona.

Foto: Fundació Ernest Lluch

El diputat d'Educació, Rafael Homet, serà l'encarregat de pronunciar la conferència d'obertura, a la qual seguiran dues ponències: "Diagnosi. Segregació educativa i desigualtat als municipis de Catalunya", a càrrec de Xavier Bonal, i "Dilemes en les polítiques contra la segregació educativa", per  Isaac González. La part final de la jornada, mitjançant una taula rodona, donarà veu als alcaldes de Mataró, (David Bote), Vic (Anna Erra), Granollers (Josep Mayoral) i Sant Feliu de Llobregat (Jordi San José).

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.