28/11/2022 11:00 h. - Susana Burgos

Es crea la Taula de coordinació de la Via Blava Anoia Fase I, impulsada per la Diputació de Barcelona

La diputada de Turisme de la Diputació de Barcelona, Abigail Garrido i el diputat d’Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, participaran demà dimarts, 29 de novembre, a la Pobla de Claramunt, a la sessió de treball per explicar les actuacions previstes dins del Projecte de les Vies Blaves Anoia Fase I, impulsat per la Diputació de Barcelona, i com es vehicularan a través de la creació de  la Taula de Coordinació.

A la trobada està prevista que assisteixen els alcaldes de Santa Margarida de Montbui, Jesús Miguel Juarez; l’alcalde de Jorba, David Sánchez; Igualada, Marc Castells; Vilanova del Camí, Noemí Trucharte i la Pobla de Claramunt, Antoni Mabras.

Els mitjans de comunicació podran prendre imatges de la trobada, a les 11 hores. Tot seguit, es realitzarà una foto de família de la constitució de la Taula de Coordinació de la Via Blava Anoia Fase I també oberta als mitjans de comunicació i finalment, la diputada Turisme de la Diputació de Barcelona, Abigail Garrido i el diputat d’Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, atendran als mitjans de comunicació.

CONVOCATÒRIA ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ

Dia: Dimarts, 29 de novembre
Hora: 11.00 h
Lloc: Ateneu Gumersind Bisbal
Avinguda de Catalunya, 9 – 11. La Pobla de Claramunt

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.