19/10/2022 13:30 h. - Laura Bayo

Espai de diàleg d’Osona

La diputada d’Igualtat i Sostenibilitat Social, Lluïsa Moret, el diputat de Salut Pública i Consum, Jesús Naharro, i el president del Consell Comarcal d’Osona, Joan Carles Rodríguez, es reuneixen amb alcaldes/esses i regidors/es dels àmbits de la igualtat, els serveis socials, el cicle de vida, la convivència, la salut pública i el consum, de la comarca en el marc de l’Espai de Diàleg Osona. La trobada tindrà lloc demà dijous 20 d’octubre a les 17 h. a la Sala de Plens, 4a planta.

Abans de la reunió, a les 16.50 h., la diputada Lluïsa Moret, el diputat Jesús Naharro i el president del Consell Comarcal d’Osona, Joan Carles Rodríguez, atendran els mitjans interessats en l’encontre. Serà a l'Àrea de Presidència 3a planta, edifici El Sucre.

L’Espai de Diàleg es concep com un encontre intermunicipal entorn a les necessitats dels municipis, en un context especialment dinàmic i complex, i com donar-hi resposta des del món local amb el suport de la Diputació de Barcelona.

La Diputació de Barcelona desplega polítiques públiques que tenen per funció proporcionar respostes en àmbits com la inclusió social; la sostenibilitat urbana, econòmica i medi ambiental; les relacions interculturals; o les perspectives metodològiques intersectorials i interseccionals en l’abordatge dels reptes socials.

Espai de diàleg d’Osona
Dia
: 20 d’octubre
Hora: 16.50 h. (Reunió d’electes a les 17 h.)
Lloc: Consell Comarcal d’Osona. Plaça 1 d'Octubre. Edifici El Sucre. 08500 Vic

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.