22/04/2016 13:05 h. - Ramon Viladomat

Estudi complementari sobre la mobilitat d'Arenys de Munt

La Diputació de Barcelona ha redactat l'anàlisi sobre la mobilitat al municipi d'Arenys de Munt, un document que complementa l'Estudi de mobilitat urbana del municipi. El treball ha estat lliurat pel diputat d'Infraestructures Viàries i Mobilitat, Jordi Fàbrega, al primer tinent d'alcalde d'Arenys de Munt, Josep Sánchez.

Foto: Diputació de Barcelona

El document es basa en un treball de camp i analitza tres aspectes de la mobilitat com són el trànsit en vehicle privat motoritzat, l'aparcament públic i la coordinació dels serveis de bus interurbà i de la xarxa de Rodalies de Catalunya.

El treball es va fer després que s'haguessin acabat les obres d'urbanització de dos trams de la riera: les rambles de Francesc Macià i de l'Eixample.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.