Medi ambient - 20/06/2016 13:47 h. - Ramon Viladomat

Exposició "Actua amb energia" a Sant Feliu de Llobregat

Fins al 3 de juliol, el Centre cívic les Tovalloles de Sant Feliu de Llobregat, acull l'exposició interactiva "Actua amb energia" que mitjançant consells pràctics, explica com fer un ús eficient de l'energia a les llars.

Foto: Diputació de Barcelona

La mostra ensenya com, gràcies a petites accions,  podem fer un ús energètic més eficient a casa nostra i mantenir al mateix temps una bona qualitat de vida i un bon nivell de confort. Aquestes mateixes accions comporten així mateix, un benefici  important per al medi ambient i una bona estratègia de lluita contra el canvi climàtic.

La mostra "Actuem amb energia" consta de cinc àmbits que introdueixen gradualment diferents conceptes vinculats a l'energia, des de com es genera, dades i curiositats sobre el consum, accions que podem desenvolupar per a aconseguir un bon estalvi energètic i com ens hi pot ajudar el nostre municipi per assolir -ho.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.