02/05/2022 13:30 h. - Servei de Premsa

Demà dimarts, 3 de maig, a les 12.30 h

Inauguració del camí de vianants Vilafranca-Les Cabanyes

Demà dimarts, 3 de maig, a les 12.30h, el diputat d’Infraestructures i Espais Naturals de la Diputació de Barcelona, Pere Pons, juntament amb l’alcalde de Vilafranca del Penedès, Pere Regull, i l’alcalde de Les Cabanyes, Agustí Vallverdú, inauguraran el nou itinerari de vianants a la carretera BV-2127, entre l'accés a la Muntanya de Sant Jaume de Vilafranca del Penedès i Les Cabanyes.

El nou camí dona continuïtat al tram executat l’any 2017 i, molt especialment, s’ha incidit en la millora de la seguretat viària. L’itinerari de vianants és adjacent al marge esquerre de la carretera i protegit mitjançant la implantació de barreres de seguretat, eliminant la cohabitació que es produïa entre el trànsit rodat i el trànsit de vianants.

Inauguració del camí de vianants Vilafranca-Les Cabanyes

Dia: Dimarts, 3 de maig

Hora: 12.30h

Lloc: Accés de la muntanya de Sant Jaume (PK 1+620 de la BV-2127).

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.