13/06/2022 10:50 h. - Ramon Viladomat

Inauguració de l’exposició ‘Rehabilitem’ a la nova Oficina de Rehabilitació i Eficiència Energètica de Terrassa

Demà dimarts, 14 de juny, a les 11.00 h, tindrà lloc a la nova Oficina de Rehabilitació i Eficiència Energètica de Terrassa (Pl de Ca n’Anglada, 8-12), l’exposició Rehabilitem, organitzada per la Diputació de Barcelona en col·laboració amb el comitè estratègic del REHABILITA, un projecte col·lectiu del sector impulsat pel Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació – CAATEEB. L’acte anirà a càrrec del diputat d’Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, i 3a tinent d’alcalde, Lluïsa Melgares.

L’exposició, adreçada a la població en general, vol donar resposta mitjançant diferents elements interactius, a preguntes com: què és i per què rehabilitar? com s’ha de fer? i com i qui ens  pot ajudar? Es tracta d’una exposició sensorial i interactiva amb la qual es vol acostar la cultura de la rehabilitació a la ciutadania i els ajuts que hi ha disponibles per fer-ho, especialment als fons del Next Generation, amb els quals poder donar suport als ajuntaments en la tasca que els pertoca.

La nova Oficina de rehabilitació i eficiència energètica de Terrassa vol ser un espai de trobada entre els diferents agents implicats en el sector per impulsar estratègies que potenciïn el desenvolupament sostenible de les llars i des d’on es podran sol·licitar totes les ajudes relacionades amb la rehabilitació d'edificis plurifamiliars i habitatges.

Taula rodona sobre fons Next Generation i rehabilitació

Prèviament, a les 9.00 h, a la sala d’Actes del Centre Cívic Montserrat Roig (Av. de Barcelona, 180), tindrà lloc una taula rodona sota el títol Next Generation i la rehabilitació d’edificis i habitatges, moderada per Sònia Ballester, cap de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona.

La taula rodona comptarà amb la participació de Mercè Codina, cap del Servei de Rehabilitació d’Habitatges de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya; Bernat Navarro, vocal de la delegació del Vallès Occidental del CAATEEB; Marta Martínez Tomàs, coordinadora de l’Oficina Tècnica de Rehabilitació del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC); Lorenzo Viñas, gerent del Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona – Lleida; Marta Pradal, tècnica de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona; i Lídia Guillén, gerent de la Societat Municipal de l’Habitatge de Terrassa.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.