08/03/2022 13:19 h. - Ramon Viladomat

DIJOUS, 10 DE MARÇ, A LES 12.30 H

Inauguració de l’itinerari de vianants a la BV-5001 entre la urbanització de Can Bosquerons de Dalt i el nucli urbà de Montornès del Vallès

Aquest dijous, 10 de març, a les 12.30 h, tindrà lloc l’acte inaugural de l’itinerari de vianants que la Diputació de Barcelona ha construït a la carretera BV-5001 entre la urbanització de Can Bosquerons de Dalt i el nucli urbà de Montornès del Vallès. L’acte comptarà amb l’assistència del diputat d’Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, i l’alcalde de Montornès del Vallès, José Antonio Montero. El punt de trobada és a la confluència dels carrers Mestre Joaquim Rodrigo i Frederic Mompou, a l’entrada de la urbanització des de la BV-5001.

El nou itinerari de vianants té una longitud de 460 metres i 1,80 metres d’amplada lliure, paral·lel a la carretera BV-5001, amb paviment de formigó i acabat en òxid de ferro, separat de la calçada per una barrera de contenció mixta de fusta-acer. L’actuació, que ha comportat també la col·locació de nova senyalització i punts de llum al llarg de l’itinerari, ha tingut un pressupost de 710.442 euros finançats per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Montornès del Vallès segons conveni.

L’objectiu d’aquesta actuació ha estat millorar la seguretat viària de la carretera, que té una mitjana diària (IMD) 11.347 vehicles, eliminant la cohabitació produïda entre el trànsit rodat i el de vianants. Amb aquesta obra queda resolta la mobilitat dels vianants al llarg de la BV-5001 entre el Polígon de Can Bosquerons de Baix i el nucli de Montornès de Vallès i connectant també amb el nucli de Montmeló a través de la carretera BV-5156.

El programa de l’acte inclou un recorregut per l’itinerari tornada fins al punt d’entrada al Camí Fluvial del Riu Mogent, on es faran els parlaments i s’ubicarà la instal·lació dels plafons explicatius de les obres realitzades.

Al final de recorregut hi haurà una atenció als mitjans de comunicació

AGENDA:

Dia: Dijous, 10 de març 2022

Hora: 12.30 h

Lloc: Carrer Mestre Joaquim Rodrigo amb carrer de Frederic Mompou – Urbanització  Can Bosquerons de Dalt - Montornès del Vallès

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.