18/12/2023 14:23 h. - Mar Loire

Inauguració a Centelles del primer parc solar fotovoltaic municipal de la província, finançat amb el programa Renovables 2030 de la Diputació de Barcelona

El diputat d’Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació de Barcelona, Marc Serra, i l’alcalde de Centelles, Josep Paré, inauguren aquest dimecres, 20 de desembre, a les 13.15 h al polígon industrial de la Gavarra de Centelles el primer parc solar fotovoltaic municipal de la província de Barcelona.

La infraestructura compta amb una subvenció del programa Renovables 2030 de la Diputació de Barcelona, destinat a impulsar actuacions de caràcter emblemàtic, de gran escala i amb un impacte significatiu en la reducció de les emissions de gasos amb efecte d’hivernacle i dels costos energètics locals.

Prèviament, el diputat Marc Serra visitarà la instal·lació fotovoltaica de l’estació depuradora d’aigües residuals de Vic i l’Agència local de l’energia d’Osona (ALEO).

ATENCIÓ ALS MITJANS

Dia: dimecres 20 de desembre de 2023

Hora: 13.15 h

Lloc: parc solar municipal (Ronda de la Font Grossa, prop del Bar-restaurant del polígon)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.