04/07/2022 11:17 h. - EDGAR MATA ROCA

La Diputació de Barcelona presenta aquest dimarts l’aposta perquè els municipis del Berguedà puguin adquirir material tecnològic

El diputat d’Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial, Marc Verdaguer, i el president del Consell Comarcal del Berguedà, Josep Lara, presentaran demà dimarts, a tres quarts de cinc de la tarda, l’aposta de la Diputació per tal que els governs locals del Berguedà de menys de 20.000 habitants puguin adquirir material tecnològic.

La trobada amb els mitjans tindrà lloc a la seu del Consell Comarcal, i coincideix amb una visita institucional que el diputat Marc Verdaguer farà, durant tota la jornada, als municipis de Castellar de N’Hug, Gisclareny, Saldes, Vallcebre, Castell de l’Areny i Sant Jaume de Frontanyà.

Es prega confirmació d’assistència a premsa@diba.cat abans de dimarts 5 de juliol a les 10h.

CONVOCATÒRIA ALS MITJANS

Dia: Dimarts 5 de juliol

Hora: 16:45h

Lloc: Consell Comarcal del Berguedà (C/ Barcelona, 49, 3r. Berga)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.