31/01/2023 09:00 h. - Susana Burgos

La Diputació de Barcelona presenta l’oferta pública d’espais d’allotjament per a empreses i persones emprenedores

La diputada de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona, Eva Menor, presentarà aquest dijous, 2 de febrer, a les 12.00 h al Centre d’Empreses Bosc Llarg de Santa Coloma de Gramenet, les dades sobre l’oferta pública d’espais d’allotjament per a empreses i persones emprenedores a la província gestionada per la Diputació de Barcelona i els ajuntaments, a través dels Centres de Serveis Locals a les Empreses.  La província de Barcelona compta, actualment, amb la major oferta d’espais d’allotjament d’Espanya.

La trobada amb els mitjans també comptarà amb la participació de l’alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Núria Parlon. Un municipi que disposa, entre d’altres centres, amb el Centre d’Empreses Bosc Llarg, un espai d’allotjament empresarial que combina oferta de despatxos amb petites naus industrials, amb un alt índex d’ocupació.

A més, es farà balanç del funcionament del Centres Locals de Serveis a les Empreses, impulsats per la Diputació, que l’any passat van ajudar a crear 2.790 empreses i 3.693 llocs de treball.

Convocatòria a mitjans de comunicació

Dia: 2 de febrer
Hora: 12.00 h
Participants:
Eva Menor, diputada de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona
Núria Parlon, alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet

Lloc: Centre d’Empreses Bosc Llarg (Ctra. La Roca, Km. 5,6 Pol. Indust. Bosc Llarg, 08924 Santa Coloma de Gramenet – ubicació)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.