17/01/2023 14:00 h. - Susana Burgos

La Diputació de Barcelona presenta la seva aposta pel cicloturisme a Fitur

La presidenta de la Diputació, Núria Marín; el diputat d’Esports de la Diputació de Barcelona, David Escudé; el director de La Vuelta, Javier Guillén;  i l’exclista espanyol Joaquim Rodriguez Oliver, conegut com a “Purito”, presentaran demà, 18 de gener a les 16.30 h a Fitur (Madrid), el projecte de la Diputació de Barcelona per fomentar un turisme sostenible a través del cicloturisme i l’impuls de rutes ciclables a la província. A més, de la mà de “Purito", s’explicarà la col·laboració de la Diputació amb La Vuelta, que engany recorrerà diferents municipis de la província.

Enguany sota el concepte, “El teu viatge comença a Barcelona”, la Diputació de Barcelona participa a Fitur, des de demà al 22 de gener al Recinte Firal Ifema Madrid (pavelló 7 Estand B-10/B-13), per donar a conèixer l’oferta turística de la província de Barcelona, en un estand singular i diferent de 200m2 compartits enguany amb el Consorci de Turisme de Barcelona.

A més de mostrar els atractius de les comarques de Barcelona i de la seva estratègia conjunta amb la ciutat de Barcelona, per fer de la Destinació Barcelona una destinació sostenible, responsable, digital i resilient, la Diputació de Barcelona presentarà, en el marc de Fitur, dos projectes estratègics més: el treball per posar en marxa trens turístics temàtics en col·laboració amb Renfe i l’impuls de la Destinació Barcelona, com una destinació enoturística de primer nivell en l’àmbit nacional i internacional.

Així a més de la presentació sobre cicloturisme i el suport a La Vuelta, demà dimecres 18 de gener, a les 11:15 h, la presidenta de la Diputació de Barcelona, Nuria Marín, acompanyada del president de Renfe, Isaías Táboas, explicaran en l’estand de la Diputació de Barcelona (pavelló 7 Estand B-10/B-13) el treball conjunt per impulsar trens turístics temàtics a la província de Barcelona. Uns trens que, des de Barcelona, recorrerien la província de Barcelona per donar a conèixer els seus principals atractius a partir d’experiències turístiques vinculades al mon de l’enoturisme, gastronomia, termalisme, modernisme, costa, muntanya, etc.

Posteriorment, demà 18 de gener a les 13.00 h, Núria Marín, acompanyada del president del Consoci Turisme de Barcelona, Eduard Torres, i del regidor de turisme i industries creatives de l’Ajuntament de Barcelona, Xavier Marcè, inauguraran l’estand conjunt de la Diputació de Barcelona i del Consorci de Turisme de Barcelona, on s’explicaran els principals productes turístics que es donaran en el marc de Fitur vinculats a la Destinació Barcelona.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.