24/10/2023 15:07 h. - EDGAR MATA ROCA

La Diputació de Barcelona crearà un pla extraordinari de suport econòmic als ajuntaments de la província

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, compareixerà aquest dijous, 26 d’octubre, per explicar la creació d’un fons milionari que donarà resposta a les necessitats de solvència econòmica dels ajuntaments.

La roda de premsa tindrà lloc al Paranimf de l’Escola Industrial de Barcelona a la una del migdia, un cop acabi el ple ordinari d’aquest mes, que serà a les 12h al mateix recinte.

Els mitjans de comunicació que vulguin assistir a la roda de premsa i al ple han d’acreditar-se a premsa@diba.cat abans del dimecres 25 d’octubre a les 16h, indicant nom i cognoms, mitjà i telèfon.

CONVOCATÒRIA RODA DE PREMSA

Dia: Dijous 26 d’octubre

Hora: 13h, quan acabi el ple ordinari del mes d’octubre (comença a les 12h)

Lloc: Paranimf de l’Escola Industrial (Carrer del Comte d'Urgell, 187. Barcelona)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.