11/07/2024 13:58 h. - EDGAR MATA ROCA

La Diputació de Barcelona debat sobre l’abastament d’aigua potable municipal en el context de la sequera

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, inaugurarà dimarts que ve, 16 de juliol, a un quart de deu del matí, la I Jornada del cicle local de l’aigua que tindrà lloc al Paranimf de la Diputació.

Durant la jornada, la corporació presentarà els treballs de recerca sobre les infraestructures del cicle local de l’aigua, així com el suport que s’ofereix als ajuntaments en el cicle local de l’aigua.

D’altra banda, també es presentaran diferents experiències locals en aquesta matèria i s’exposarà el nou programa impulsat per la Diputació de millora de les xarxes d’abastament d’aigua.

CONVOCATÒRIA ALS MITJANS

Dia: Dimarts 16 de juliol

Hora: 09:15h

Lloc: Paranimf de la Diputació de Barcelona

Acreditacions: Els periodistes interessats en assistir a la jornada han de confirmar assistència a premsa@diba.cat abans del dilluns, 15 de juliol, a les 15h.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.