18/04/2024 10:30 h. - Núria Peláez

La Diputació de Barcelona presenta el programa Treball, Talent i Tecnologia als tècnics municipals

Durant la trobada, celebrada a l’Espai Bonnemaison, s’han explicat les novetats de la iniciativa, per a la qual es poden presentar sol·licituds fins al 27 de maig.

La Diputació de Barcelona ha presentat aquest dijous als tècnics municipals de la província la 2a edició del programa Treball, Talent i Tecnologia (TTT), en una jornada celebrada a l’Espai Francesca Bonnemaison de Barcelona.

Durant la trobada s’han presentat les novetats del règim regulador del programa per al període 2024-2026, què tenir en compte des de la conceptualització del projecte a la presentació de la sol·licitud, els elements bàsics del procés de concessió, pagament i altres qüestions de caràcter administratiu, i els productes i serveis que la Diputació de Barcelona posa a la disposició dels ens locals.

El programa Treball, Talent i Tecnologia, que aquest 2024 arrenca la seva segona edició, dona suport al finançament de projectes que contribueixen a la inserció laboral de persones en llocs de treball que s’estan transformant tecnològicament d’acord amb les necessitats, reptes i oportunitats de les empreses d’una cadena de valor de negocis seleccionada.

La 2a edició del programa Treball, Talent i Tecnologia compta amb una dotació de 3 milions d’euros per finançar en un 75% programes d’entre 250.000 i 500.000 euros de pressupost, que seran seleccionats per concurrència competitiva. Hi poden optar projectes que en la primera edició del programa van identificar i treballar una cadena de valor de negocis i que no van poder finalitzar les seves actuacions i/o necessiten una actualització d’aquestes, i també nous projectes que volen impulsar la competitivitat de les empreses d’una cadena de valor de negocis present al seu territori i que no es va treballar en la primera edició del programa. En ambdós casos, les sol·licituds es poden presentar fins al 27 de maig.

Aquesta acció de la Diputació de Barcelona respon als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 8 “Treball digne i creixement econòmic”. Els 17 ODS van ser proclamats per l’Assemblea General de Nacions Unides el 25 de setembre de 2015 i formen part de l’agenda global per a 2030. La Diputació de Barcelona n’assumeix el compliment i desplega la seva acció de suport als governs locals de la província d’acord amb aquests ODS.

Un moment de la jornada, celebrada a l’Espai Bonnemaison. Foto: Diputació de Barcelona

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.