Economia - 03/06/2016 14:48 h. - Susana Burgos

La taxa d'atur es redueix, aquest maig, en més de 9.100 persones a la demarcació de Barcelona

Segons el darrer Informe mensual de l'atur registrat als municipis i comarques barcelonines, elaborat per la Diputació de Barcelona, aquest mes maig del 2016 tanca amb 350.0731 demandants d'ocupació considerats desocupats inscrits a les oficines del Servei Públic d'Ocupació a la província de Barcelona. Aquesta xifra és un 2,5% inferior (-9.135) a la de demandants del mes anterior, i 11,8% inferior (-46.774) a la de demandants del mateix mes de l'any anterior. Com és habitual durant el mes maig, l'atur s'ha reduït significativament en tots els sectors d'activitat, malgrat que en el darrers anys aquest descens s'havia mostra més elevat.

Cal destacar, que el nombre d'aturats baixen en tots els sectors, però sobretot, en el de serveis. Per comarques, cal destacar la baixada, especialment, en les comarques del Berguedà, Garraf, i Alt Penedès, amb un -4,53%, un – 4,48% i un - 3,28% respectivament.

Nota: S'adjunta link a "Informe atur registrat municipis i comarques de la província de Barcelona"

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.