16/06/2016 14:30 h. - Edgar Mata

La Torre de Claramunt rep una diagnosi tecnològica del municipi

La Diputació ha lliurat a la Torre de Claramunt una diagnosi tecnològica amb prescripcions tècniques de millora. Les diagnosis són treballs que inclouen l'inventari dels recursos TIC i dels projectes de l'Ajuntament, una anàlisi del model organitzacional de treball i, en general, de la gestió dels actius tecnològics.

Aquests treballs estan enfocats a determinar l'estat actual de les tecnologies de la informació municipals enteses com a servei intern i al ciutadà, i a obtenir un pla d'accions a curt termini per assolir un nivell de control de la gestió tecnològica.

A partir d'aquestes diagnosis, per tant, es poden recomanar assistències tècniques o, el que és el mateix, suports puntuals per a la implementació de determinades mesures derivades de la diagnosi (elaboració de plecs o contractes, supervisió de serveis, actuacions concretes, etc.).

La Diputació dóna assistència tècnica als ajuntaments en la planificació de la gestió de l'àmbit tecnològic, en concret, amb l'elaboració de treballs de diagnosi i plans directors, amb l'objectiu d'assolir una gestió eficient dels actius tecnològics. Aquest recurs és una de les línies de suport als municipis del Catàleg de serveis, i s'emmarca dins del capítol de sistemes d'informació municipals.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.