11/07/2024 10:59 h. - Beatriu Sanchís

Les Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona porten els seus serveis a l'aire lliure

Les biblioteques porten un munt d'aventures a través de les bibliopiscines i les biblioplatges de la Xarxa de Biblioteques Municipals (XBM) de la Diputació de Barcelona. Un any més la XBM ofereix aquest estiu serveis portes enllà: bibliopiscines, biblioparcs, bibliojardins, biblioterrasses, etc.

L'exemple més comú són les biblioplatges i bibliopiscines a l'estiu, on posen a disposició documents de lectura ràpida com ara còmics, contes, diaris i revistes. També a disposició biblioterrasses, biblioplaces, biblioparcs i  bibliojardins, espais per a la lectura a l'aire lliure durant tot l'any.

No només es poden llegir novel·les, còmics o contes, també e spoden fer tallers, assistir a xerrades o narracions de contes a les  biblioplatges,  bibliopiscines i  espais més a l'aire lliure, com ara jardins, parcs o terrasses que estan habilitats durant els mesos de juliol i agost. Sol, aigua i diversió poden combinar-se amb un bon llibre.

Consulteu el llistat de tots els serveis a la fresca i el que teniu més a prop.

Aquesta acció de la Diputació de Barcelona respon als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 8 "Treball digne i creixement econòmic" i número 10 “Reducció de les desigualtats”. Els 17 ODS van ser proclamats per l’Assemblea General de Nacions Unides el 25 de setembre de 2015 i formen part de l’agenda global per a 2030. La Diputació de Barcelona n’assumeix el compliment i desplega la seva acció de suport als governs locals de la província d’acord amb aquests ODS.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedemos las imágenes (vídeo y fotografías) a los medios de comunicación que quieran hacer uso de ellas, siempre y cuando se cite la fuente y exclusivamente para contextualizar esta noticia.