03/10/2022 14:00 h. - Servei de Premsa

Lluïsa Moret participa en la presentació de la ‘Guia local per fer front als maltractaments de les persones grans’ de Cervelló

Aquest dimarts 4 d’octubre a les 17 h., la diputada d’Igualtat i Sostenibilitat Social, Lluïsa Moret, participarà en la presentació de la Guia Local per fer front als maltractaments de les persones grans, a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Cervelló. La diputada acompanyarà l’Alcalde de Cervelló, José Ignacio Aparicio, i la regidora de Benestar Social, Sílvia Muñoz. L’acte és obert al públic i comptarà amb els actors socials del municipi que han contribuït a la seva elaboració.

La presentació tècnica de la guia anirà a càrrec dels serveis tècnics de l'Ajuntament i de la Diputació de Barcelona. Un cop finalitzada l’explicació dels procés d’elaboració, objectius i continguts de la Guia, tindrà lloc la xerrada Reflexions entorn el maltractament a les persones grans, a càrrec de Jordi Muñoz, jurista i president de l'Entitat per a la Investigació del Maltractament a les Persones Grans (EIMA).

Des del 2007 la Diputació de Barcelona treballa en el fenomen dels maltractaments de les persones grans amb els municipis de la província, donant suport directe amb als equips professionals de treball social, per detectar, avaluar i actuar en els casos que detectin als seus municipis. Aquest suport es concreta en formació, assessoria jurídica per casos complexos, grups de treball per compartir experiències i molt de suport i acompanyament per tal que els equips professionals municipals puguin implementar accions per a l'abordatge de casos detectats.

Guia local per fer front als maltractaments de les persones grans

Dia: Dimarts 4 d’octubre de 2022
Lloc: Sala de Plens de l’Ajuntament de Cervelló (Carrer Major, 146-148. Cervelló)
Hora: 17 h.

Aquesta acció de la Diputació de Barcelona respon a l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 3. Salut i Benestar. “Garantir una vida sana i promoure el benestar per a totes les persones a totes les edats”. Els 17 ODS  van ser proclamats per l’Assemblea General de Nacions Unides el 25 de setembre de 2015 i formen part de l’agenda global per a 2030. La Diputació de Barcelona n’assumeix el compliment i desplega la seva acció de suport als governs locals de la província d’acord amb aquests ODS.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.