13/07/2023 13:20 h. - SERGI RIBAS REBULL

Lluïsa Moret, proclamada nova presidenta de la Diputació de Barcelona

L’alcaldessa de l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat, Lluïsa Moret Sabidó, ha estat elegida aquest dijous com a nova presidenta de la Diputació de Barcelona. Moret ha estat escollida en segona votació amb el suport de 25 diputats.

Regidora de Sant Boi de Llobregat des del 2007, va començar la seva trajectòria política com a tinenta d’alcaldia de Benestar i Ciutadania fins l’any 2014, quan va ser escollida alcaldessa de la seva ciutat, responsabilitat que compaginava, en aquests darrers quatre anys, amb la de presidenta delegada de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social de la Diputació i, des del passat mes de març, amb la de vicepresidenta primera de la corporació.

Moret és psicòloga especialitzada en psicologia social i té un Màster en tècniques d'Investigació Social i un altre en Polítiques de Gènere. Té experiència professional en el disseny i la implementació de programes estratègics i serveis d'atenció socioeducativa, tant en el sector públic com en el privat, i com a directiva de l’administració pública en l’àmbit de Programes Transversals de cicle de vida i gènere.

Des del 2014, Lluïsa Moret és consellera metropolitana de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i des del desembre del 2021 ostenta la viceprimera secretaria d’Organització i Acció Electoral del PSC. També és coautora del llibre «La transversalidad como impulsora de mejoras en la Administración Pública» (2006) i de diferents publicacions sobre igualtat de gènere.

Lluïsa Moret, nova presidenta de la Diputació de Barcelona. Foto: Sergio Ramos / Diputació de Barcelona Lluïsa Moret, nova presidenta de la Diputació de Barcelona. Foto: Sergio Ramos / Diputació de Barcelona

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.