26/03/2024 10:08 h. - EDGAR MATA ROCA

Montmaneu rep un estudi de provisió de banda ampla

La Diputació de Barcelona ha lliurat un estudi de provisió de banda ampla a l’Ajuntament de Montmaneu per impulsar la connectivitat d’alta velocitat al territori. El projecte proposa l’estratègia de planificació del desplegament de les infraestructures de telecomunicacions en aquest municipi, d’acord amb els interessos de connectivitat de l’ajuntament i tenint en compte el marc regulador vigent.

Els estudis de provisió de banda ampla són un instrument essencial per a municipis de fins a 50.000 habitants perquè defineixen una estratègia que permet a l’ajuntament governar, de forma coherent i ordenada, el desplegament de les infraestructures de telecomunicacions en el seu municipi, prioritzant equipaments públics, polígons industrials, nous sectors de planejament i elements que facilitin la implementació de serveis smart city.

La Diputació de Barcelona elabora els estudis de provisió de banda ampla en col·laboració amb el Consorci Localret.

Aquesta acció de la Diputació de Barcelona respon als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) números 9 “Indústria, innovació i infraestructures", 11 “Ciutats i comunitats sostenibles” i 16 "Pau, justícia i institucions sòlides". Els 17 ODS van ser proclamats per l’Assemblea General de Nacions Unides el 25 de setembre de 2015 i formen part de l’agenda global per a 2030. La Diputació de Barcelona n’assumeix el compliment i desplega la seva acció de suport als governs locals de la província d’acord amb aquests ODS.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.