11/04/2024 13:33 h. - Beatriu Sanchís

Mostra Internacional de Titelles de Mollet del Vallès MITMO

La 17ª Mostra Internacional de Titelles de Mollet (MITMO) té lloc els dies 12, 13 i 14 d'abril, amb la participació de 14 companyies que oferiran més de 20 espectacles en mig centenar de representacions. La mostra, que té el suport de la Diputació de Barcelona, es completa amb un seguit d'instal·lacions participatives pels carrers i places del centre de la ciutat.

La MITMO programa bona part d'actes i espectacles a l'exterior, inclosos els espectacles itinerants, i també en espais interiors com el Mercat Municipal. Entre els espectacles de gran format destaquen les propostes del Centre de Titelles de Lleida amb un còndor dels Andes que sobrevolarà els carrers de la ciutat, i “Robopops”, l’espectacle de la Companyia Actua Produccions, amb uns robots gegants que faran ballar el públic.

Una novetat destacada de la programació d’enguany és la presència del teatre en miniatura de la companyia francesa, Compagnie de l’Echelle, on presentarà a l’aire lliure l’espectacle “Le Grand Théâtre Mecanique”. El gruix del programa s’adreça al públic majoritàriament infantil i familiar, però també inclou propostes escèniques pensades per al jovent i el públic adult, com l’espectacle “Solo” de Roi Borrallas, recent Premi de la Crítica.

Instal·lacions de titellaries al carrer i més titelles al Museu

Uns dels principals atractius de la mostra és l’espai de les instal·lacions de titellaires per als més petits, a càrrec  de la companyia Galiot Teatre, que enguany celebra el 30 aniversari i que és l’entitat coorganitzadora de la mostra amb l'Ajuntament.

Per la seva banda, el Museu Abelló oferirà jornades de portes obertes coincidint amb la mostra amb un taller familiar de titelles a partir de la col·lecció de l'artista.

Aquesta acció de la Diputació de Barcelona respon als Objectius de Desenvolupament Sostenible número 8 "Treball digne i creixement econòmic" i número 10 “Reducció de les desigualtats”. Els 17 ODS van ser proclamats per l’Assemblea General de Nacions Unides el 25 de setembre de 2015 i formen part de l’agenda global per a 2030. La Diputació de Barcelona n’assumeix el compliment i desplega la seva acció de suport als governs locals de la província d’acord amb aquests ODS.

Mostra Internacional de Titelles de Mollet del Vallès MITMO Mostra Internacional de Titelles de Mollet del Vallès MITMO

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.