07/02/2023 11:53 h. - Ramon Viladomat

CONVOCATÒRIA PREMSA

Núria Marín assisteix a la presentació del projecte i inici d´obres del Portal sud de Sabadell

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín, assistirà demà dimecres, 8 de febrer, a l’acte de presentació del projecte i inici d’obres del Portal sud de Sabadell, juntament amb l’alcaldessa de la ciutat, Marta Farrés.

En aquest acte, que tindrà lloc a les 12.30 h, al Club de Tir de Sabadell. Carretera de Bellaterra, s/n de Sabadell, també hi assistiran la vicepresidenta segona, Carmela Fortuny, el diputat d’Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, i la diputada  de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç, Eva Menor.

El projecte Portal sud comporta la transformació l’accés Sud de Sabadell des de la C-58 amb connexió directa amb la Gran Via i el carrer de Costa i Déu, en els dos sentits de circulació. L’actuació comportarà una millora de l’entrada de la ciutat reorganitzant la mobilitat entre la C-58 per l’Aeroport i el polígon industrial Sud-Oest (Zona Hermètica).

La primera fase de les actuacions té un cost de 4.9 milions d’euros a càrrec de l’Ajuntament, i la Diputació de Barcelona que hi aporta dos milions d’euros.

Després de l’acte de presentació, hi haurà una atenció als mitjans de comunicació a càrrec de la presidenta Núria Marín, i l’alcaldessa Marta Farrés.

Presentació del projecte i inici d´obres del Portal sud de Sabadell

Dia: dimecres, 8 de febrer 2023

Hora: 12.30 h

Lloc: Club de Tir de Sabadell. Carretera de Bellaterra, s/n de Sabadell

Localització: https://goo.gl/maps/Ze6uMQFa7vFVc6tf9

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.