10/04/2024 13:00 h. - SERGI RIBAS REBULL

Posada en marxa del nou servei d’assistència en caixer mòbil de la Diputació de Barcelona

Aquest dilluns, 15 d’abril, la Diputació de Barcelona posarà en marxa el nou servei d’assistència en caixer mòbil. L’objectiu és assegurar que els gairebé 58.000 habitants d’un centenar de municipis, que no disposen d’oficina bancària ni de caixer automàtic, puguin treure efectiu amb qualsevol targeta de dèbit, crèdit o prepagament, amb independència de l’entitat de crèdit amb què els usuaris tinguin el compte bancari. A més, podran pagar i domiciliar rebuts de l’Organisme de Gestió Tributària (ORGT) i rebre informació dels serveis que presta la corporació. Es tracta d’un projecte aprovat per unanimitat al ple d’octubre de 2021 i que ha tirat endavant amb la col·laboració dels ajuntaments que se’n veuran beneficiats.

La primera ruta inclourà diversos municipis, entre els quals hi ha Pacs del Penedès, a l’Alt Penedès, on els  mitjans de comunicació podran gravar imatges i fer les consultes tècniques que considerin a les 12h del migdia

Els professionals que desitgin sortir des de Barcelona podran viatjar en l’autobús que habilitarà la Diputació de Barcelona, des de l’edifici corporatiu de Can Serra (Rambla de Catalunya, 126) a les 10.30h del matí.

Posada en marxa del servei d’assistència en caixer mòbil

Dia: dilluns 15 d’abril

Lloc: Pacs del Penedès (aparcament situat darrere de l’Ajuntament)

Per viatjar en autobús des de Barcelona, cal que envieu un correu a premsa@diba.cat indicant el nom del mitjà, noms i cognoms dels professionals i el número de DNI.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.