31/01/2023 13:44 h. - Servei de Premsa

[MODIFICACIÓ]Presentació de diversos projectes d’energia renovable a Sant Pere de Torelló

El diputat d’Acció Climàtica, Xesco Gomar, presentarà aquest dijous la instal·lació de diversos projectes d’energia verda a Sant Pere de Torelló. La Diputació de Barcelona ha concedit un ajut d’1,5M€ per a la construcció d’una caldera de biomassa a Sant Pere, una inversió que permetrà ampliar el servei al municipi i a les empreses del seu polígon industrial. Aquesta instal·lació suposarà un estalvi anual de més de 310.000 euros a la factura energètica de l’ajuntament i de més de 3.300 tones de gasos d’efecte d’hivernacle.

L’alcalde de Sant Pere de Torelló, Jordi Fàbrega, rebrà el diputat a les oficines de l’ajuntament a les 10.30h. A continuació, s’iniciarà una visita a la Central de Biomassa (Avinguda Pompeu Fabra s/n), on es farà una atenció als mitjans a les 11h.

IMPORTANT: La visita prevista també aquest dijous a Vic per presentar noves instal·lacions d'energia verda s'ha ajornat sine die.

Atenció a mitjans a Sant Pere de Torelló

Dia: dijous 2 de febrer

Lloc: Central de Biomassa (Avinguda Pompeu Fabra s/n, Sant Pere de Torelló)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.