10/03/2023 14:54 h. - Ramon Viladomat

Presentació del projecte de millora de la intersecció de les carreteres BV-1201 i BV-1202 a Abrera

Dimarts vinent, 14 de març, a les 12.00 h, tindrà lloc a la Sala de plens de l'ajuntament d'Abrera, la presentació del projecte de millora de la intersecció de les carreteres BV-1201 i BV-1202, vies que connectem amb l’A2 i AP-2 i també d'accés a Ullastrell.

La presentació el projecte, realitat per la Diputació de Barcelona, anirà a càrrec del diputat d’Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, juntament amb l’alcalde, Jesús Naharro.

El projecte té com a objectiu millorar la seguretat viària en aquest punt amb la construcció d’una rotonda amb un diàmetre exterior de 35 metres i una calçada anular de set metres d’amplada.

Així mateix, la Diputació de barcelona també té en projecte la construcció d’una rotonda a la mateixa carretera BV-1201 a l’altura de l’accés a la urbanització Les Carpes, ue actualment disposa de poca visibilitat en la maniobra d’incorporació dels vehicles a la carretera.

AGENDA

Dia: Dimarts, 14 de març 223

Hora: 12.00 h.

Lloc: Sala de plens de l’Ajuntament d’Abrera

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.