14/02/2023 13:43 h. - SERGI RIBAS REBULL

Presentació del projecte per substituir dues calderes de gas per instal·lacions de biomassa a Malgrat de Mar

El diputat d’Acció Climàtica, Xesco Gomar, i l’alcaldessa de Malgrat de Mar, Sònia Viñolas, presentaran aquest dijous el projecte per substituir les calderes de gas per instal·lacions de biomassa per subministrar calefacció a les escoles Mare de Déu de Montserrat i Marià Cubí i Soler.

Les obres compten amb un pressupost de gairebé 300.000 euros, dels quals 267.000 els aporta la Diputació de Barcelona a través del programa Renovables 2030. Aquesta acció permetrà un estalvi de prop de 10.000 euros anuals en la factura energètica i reduirà les emissions de CO2 en 50 tones a l’any.

A les 12h, el diputat i l’alcaldessa es reuniran a l’Ajuntament de Malgrat de Mar. A continuació, a les 12.35h, es farà una visita a la instal·lació de l’Escola Mare de Déu de Montserrat. Allà mateix es farà una atenció a mitjans a les 13h.

ATENCIÓ A MITJANS

Dia: dijous 16 de febrer

Lloc: Escola Mare de Déu de Montserrat  (carrer Escoles, 10. Malgrat de Mar)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedemos las imágenes (vídeo y fotografías) a los medios de comunicación que quieran hacer uso de ellas, siempre y cuando se cite la fuente y exclusivamente para contextualizar esta noticia.