10/06/2022 09:30 h. - Laura Bayo

CONVOCATÒRIA DE PREMSA. Dilluns 13 de juny, a les 10.30 h. Equipament de socors. Accés 3 de la platja del Baixador de Castelldefels

Presentació del suport de la Diputació de Barcelona per a la prevenció i seguretat a les platges de la província durant la temporada de platges 2022

Dilluns 13 de juny a les 10.30 h., el diputat de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona, Jesús Naharro, i l’alcaldessa de Castelldefels, Maria Miranda Cuervas, presentaran les actuacions de la Diputació en matèria d’informació, prevenció, seguretat i socorrisme i el foment d’hàbits saludables davant l’exposició solar i el bany a 25 municipis amb platja a la demarcació de Barcelona (excepte Barcelona) així com el servei de prevenció, seguretat i socorrisme de Castelldefels per a la temporada de platges 2022.

L’acte tindrà lloc a l’equipament de socors de la platja del Baixador de Castelldefels, un dels 25 municipis amb platja de la província que reben el suport de la Diputació de Barcelona. Durant l’acte es mostraran materials de senyalització i identificació dels llocs de socors així com els cartells magnètics “Infoplatges”, les polseres identificatives per a infants, o els ventalls amb consells de prevenció a les platges, entre d’altres.

Tot seguit el Servei de salvament i socorrisme de l’Ajuntament de Castelldefels farà un simulacre per mostrar els efectius i les mesures d’actuació en cas d’emergència.

Presentació de la temporada de platges 2022

Dia:
dilluns 13 de juny
Hora: 10.30 h
Lloc: Equipament de socors de la platja del Baixador de Castelldefels (Accés 3 de la Platja del Baixador (Passeig Marítim davant núm. 374, a l’alçada del carrer de Veneçuela).

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.