24/03/2023 18:37 h. - MAR LOIRE GARCIA

Presentació dels projectes d’instal·lació de biomassa i fotovoltaiques a set equipaments municipals d’Abrera

El diputat d’Acció Climàtica de la Diputació de Barcelona, Xesco Gomar, i l’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, acompanyats de regidors i regidores i de personal tècnic de l’Ajuntament d'Abrera, presentaran aquest dimarts 28 de març a les 10.30 h a la Sala de plens de l’Ajuntament d’Abrera (pl. de la Constitució, 1) els projectes per proveir amb energia renovable set equipaments municipals.

En concret, es donaran detalls de la instal·lació de plaques fotovoltaiques per a l’autoconsum a l’Escola Ernest Lluch, l’Escola Bressol Municipal Món Petit, la Biblioteca Josep Roca i Bros, el Camp de Futbol Municipal, el Centre Aquàtic Municipal (CAM), el Pavelló Esportiu Municipal i la Piscina Municipal d’Estiu. Als quatre recintes esportius també es preveu la instal·lació d’una xarxa de calor central amb biomassa per a l’abastiment d’aigua calenta.

Les actuacions compten amb una subvenció total de prop d’1,3 milions d’euros del Programa sectorial Renovables 2030 de la Diputació de Barcelona.

Prèviament a l’atenció als mitjans, el diputat Xesco Gomar i l’alcalde Jesús Naharro mantindran una reunió de treball.

Presentació dels projectes de biomassa i de fotovoltaica a Abrera als mitjans de comunicació

Dia: dimarts 28 de març 2023
Hora: 10.30 h
Lloc: Sala de Plens de l’Ajuntament d’Abrera (pl. de la Constitució, 1)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.